Memory ...

Memory ? About what ?

Kenangan ni memang tak lupa sampai bila-bila . HAHA . Lawak hui aku ni . Senget lah ! Cik farahana ni dok ulang banyak kali sampai tak leyh lupa . dan sampai gelak sorang-2 bila ingat balik  . HAHA . Kejadian ni berlaku pada 10.September.2011 bertempat di IKMP . It make me laugh alone like crazy people , ok chill :) . Cerita dia , pergi amali nak dapat lesen moto L . P/s : syok ow bila dh lulus ujian :) . Ok sambung , mula-2 dengar dia cakap bla bla bla , ok lawak orang yang cakap tu . Dah habis cakap bla bla bla semua . Dapat masa rehat pergi makan , isi perut yang lapar . p/s : sebelum mula tadi makan Zip , he ;) . Dah selesai makan bagai , semua kena pergi dekat tempat berlatih moto , Ok berjalan lah kami . Dan duduk dengar penerangan , ok tak berapa dengar sebab kalut sembang dan tengok orang berlatih bawa kereta , Ok yang faham -,- . Semua bersedia nak bawa moto , Sat ! p/s : pakcik A --> Tada demo ke macam mana nak buat kejap lagi ? pakcik B --> ada,ada ! semua ikud saya . Ok sambung , dorang tunjuk demo . Dan masa yang paling saya takuds . Semua bersedia ya , ok chill :) . number yang disebut sila ambik moto sorang satu dan bersedia . Dah lepas 6 , enam seterusnya . Omg ! my turn ? scared >< . Ok , dah pakai helmet dan baju hijau bagai . Start moto , Erh ! awat tamau ni , banyak kali dah ni #dh la pakcik A duk ngusik aku , siap kata , Ha,xley start dah , ok jantung dup-2 :( # . Ok pakcik yang jaga tu tolong . P/s : Adik oi macam mana nak bunyi mau suis tak buka . Ok , aku malu >< . HAHA . bengong la suis tu macam buka dah . aku pun try la start sampai esok pun tak boley . Huh ! Dah buka suis , ok cuba start lain . Erh ! takmau jugak , P/s : Adik mai sini pakcik start . VROOMM ! , sekali ja dia start ? -,- . Ok aku tak tera bab start . Mau guna yang tekan tu aku mau la , macam skuter tue ;) . Dan pergi ke garisan nak masuk pusingan 8 . Masuk ! pusing punya pusing #ala,simple-dlm hati bkata# keluar dari tu , Berhenti depan garisan nak naik titi pulak . #Omg ! takud la . tiba-tiba tangan jadi getaq pelik ni# Ok adik bersedia , mula . Dah jalan . naik atas tue . p/s : Aku yang lepas ja , dengan getaq , jadi macam apa ja . xnak cita . Lawak gila-gila . Dan kau farahana gelak puas , perli sampai dekat sekola . malu sangat >< . kenangan ow naik titi tu . dan terus bawa . rintangan apa tah lepas , dan tiba break kecemasan , ok aku break bunyi . Bangga sat . p/s : Adik break luaq kotak . ok , malu again . Bongok nya aku . HAHA . Abaikan ;) . Dan berhenti . mati kan enjin moto . dengar arahan . bla bla bla . dua selekoh tada yang menarik . dan last kena angkat tongkat mota dua . OMG ! ni yang paling lemah ni . Huh ! terpaksa . Ok , angkat ! erhh ! xmau , lagi sekali , Angkat ! errr ! xmau jugak . cuba lagi , erhh ! xmau jugak . ok fed up -,- . Abg A --> Adik tarik nafas , masa lepas nafas angkat kuad-2 . Ok , aku cuba buad macam tu . Erhh ! yearh ! boleyh . YES ! i get it ! ;) . senyum tak sangga . Hee . dan tamat sudah amali tadi . Kenangan yang tak boley lupa hui . Ok masuk bilik tadi , dan dengar dia cakap sikit . bla bla . Number yang di panggil datang ambik ic balik , Ok semua dapat dah . pkcik C --> Kertas yang ada sila tulis number telefon anda , sebab nanti kami nak call bagitau Lesen dah siap . Ok , semua pakat tulis . Aku paling lambat p bagi . p/s : kenapa sambil jalan kepala jadi panjang , macam tengok sesuatu je -,- . Lah ! bongok lah kau syifaa , dia tengok number yang tertera dekat kertas tu . Ok , cepat-2 tutup . dan buad muka heran . HAHA . #sewel# Ok , semua boley balik . awal kan balik . Yes ! I like . balik pergi ke JPN sebentar :) . Kita makan-makan .
Ok sekian cerita kali ini . Kbai .

- Tamat sudah -
Ilovemysimpleblog