2012 right now?

Oooohhh tidak, SPM semakin hampir apabila sudah masuk tahun 2012. Yearh! memang syok punnn, yang boleh rilek lah tahun ni.Erghhh! habis lah, mengadap buku. Arghhh tidak! Tapi takpa. Last year sekolah.Hee,study smart. woooo 0.0 .Dan tidak lupa juga, sekolah baru tuuu, yang tak segan sajalah esok nyer pun nak masuk. Oohhmyyy,tolong lah jangan gementar. Dah la tak ada geng. Uhhh! Tidak ==' Nerd lah esok.Yearh ;) Ada yang excited nak p sekolah? Uhh! tak rasa macam tu pon -,- rasa berat nak p adalah, kalau sekolah lama kod lah excited nak jumpa minah-minah senget satu kepala hah! but kena jugak hadapi. Last year, oyearhhh! then Merdeka tuuuu,i loike :P Don't worry be happy. Yang pasti nak p pesta peneng,huh! tahun ni dah la xdapat pergi. Heh! jeles habaq mai dekat kak aku sorang tu. Untung la,hmmm :( huwaa. touching dh. hokhek! Ada saya kesah.HAHA >.< Tidak lupa jugak aku rindu semua orang perlis yang aku kenal. Haha, tulis nama karang ada yang kecil hati tak tercalon. Huhu, tapi aku paling rindu hang keding hoi. Hang bukan rindu aku punn, huh! kesian aku kan, gedik sorang-sorang,tepuk sebelah tangan ja. Yang bunyi saja.Heh! Lantak lah. Eh syipaa! fokus Spm :) Ok spm,saya fokus untuk awak je,muahmuah :* Sayang awak,so tolong la baikbaik saja dengan saya.Hee muah, last kiss.Haha. merepek sudah =='err ok stop......Baibai stalker <3 Aku syg hang lagi keding -,-